K. Nieuweveen

Laag drempelig en betaalbaar juridisch advies/bijstand door betrokken en professionele juristen

Woonplaats/Provincie

Zuid Holland

Uw beoordeling

Op advies van het Juridisch loket contact opgenomen met het Juridisch centrum, omdat ik advies wilde over de Vaststellingsovereenkomst die ik van mijn werkgever had ontvangen.

Het eerste contact kwam zeer snel tot stand en kreeg ik na het inzenden van alle stukken grondig advies. Vervolgens vond ik het gezien de ingewikkelde materie en de voor mij stressvolle periode het fijn dat ik de gehele communicatie en afhandeling over kon dragen aan een jurist van het Juridisch centrum, de heer mr R van der Sanden.

Ik kan niet anders zeggen dan dat hij het snel, betrokken en professioneel heeft opgepakt en afgehandeld. Afspraken en (terugbel)beloftes worden keurig nagekomen wat ik als heel prettig heb ervaren. Op deze manier had ik goed inzage in de voortgang, maar gaf mij ook het gevoel betrokken te zijn bij de afhandeling. Ook de vooraf gestelde afhandelingstijd van 2 weken tot max 4 weken heeft hij waargemaakt.

In eerste instantie was ik sceptisch, omdat ik eigenlijk geen idee had met wie ik in zee ging. Maar de heer Van der Sanden verdient een en al lof! Mocht ik ze ooit nog eens nodig hebben, wat ik niet hoop, dan weet ik ze zeker weer te vinden!

Score voor Juridisch Centrum voor Ontslag en Arbeidsrecht: 5/5
Beveelt u dit bedrijf aan Ja
Afgenomen dienst: