Carola Verbraak / Rietveld

Iris heeft mij vriendelijk, kordaat en deskundig geholpen bij mijn arbeidsconflict.

Woonplaats/Provincie

Zuid-Holland

Uw beoordeling

Door te zoeken op internet naar rechtsbijstand in een arbeidsconflict kwam ik bij het Juridisch Centrum terecht. Het eerste vrijblijvende telefonisch consult met Iris voelde direct al goed: er werd naar me geluisterd en ik kreeg deskundige tips. Ook mocht ik een conceptmail toezenden die werd aangevuld met de juiste informatie. Toen mijn werkgever vasthield aan de leugen, voelde ik mij genoodzaakt om verdere juridische hulp in te roepen.
Iris heeft namens mij diverse mails moeten sturen, waarin ze mijn werkgever heeft gewezen op de wettelijke verplichtingen, waaraan ze niet voldeden. Toen bleek dat mijn werkgever halsstarrig vasthield aan hun mening, heeft ook Iris een vastberaden houding aangenomen. Ze heeft altijd mijn belangen voorop gezet en volgehouden dat ik in mijn recht stond. Uiteindelijk heeft werkgever toegegeven onzorgvuldig te hebben gehandeld en zijn we tot een akkoord gekomen.
Zonder de deskundige hulp van Iris en ons gezamenlijke doorzettingsvermogen had ik de uiteindelijke overeenkomst nooit voor elkaar gekregen.
Ik heb haar daarom dan ook een grote bos dankbare bloemen gestuurd!

Score voor Juridisch Centrum voor Ontslag en Arbeidsrecht: 4.5/5
Beveelt u dit bedrijf aan Ja
Afgenomen dienst: