Ik ben zeer tevreden over het juridisch centrum. Ze zijn adequaat, deskundig en betrouwbaar.

Woonplaats/Provincie

Utrecht

Uw beoordeling

In de eerste contacten en het voorleggen van mijn zaak, viel mij op dat het Juridisch Centrum een goede telefonische bereikbaarheid had en snel en adequaat was in hun reactie en advies.
In de behandeling van mijn zaak zat ik er zelf helemaal doorheen en was ik niet meer in staat helder te denken en communiceren. Op mijn allerzwakste moment kon ik, terwijl ik hem nooit eerder gezien of gesproken had, blind vertrouwen op Ronald en de zaak uit handen geven. Hij wist, zonder veel woorden, goed in te schatten wat mijn situatie was en wat mijn belangen waren. Wat ik heel sterk vind is dat hij enerzijds rekening hield met mijn belangen, maar dat hij ook optrad als ik mezelf dreigde tekort te doen en dat hij daar dus niet in meeging. Hij heeft mijn belangen goed behartigd en een fantastisch resultaat weten te bereiken. Wat ik ook fijn vond is een evaluatie na afloop over het verloop. Ronald is snel, duidelijk, transparant en zakelijk, precies wat ik nodig had. Daarnaast vond ik het contact prettig. Mijn ervaring met het Juridisch Centrum beoordeel ik als deskundig, adequaat en betrouwbaar. Wat mij betreft uitmuntend!

Score voor Juridisch Centrum voor Ontslag en Arbeidsrecht: 5/5
Beveelt u dit bedrijf aan Ja
Afgenomen dienst: