Connie Stuijt

Ik ben door het Juridisch centrum uitstekend en op een persoonlijke wijze bijgestaan met uiteindelijk een prima resultaat.

Uw beoordeling

in verband met een dispuut met mijn werkgever over te weinig betaald salaris als gevolg van het stelselmatig niet volgen en toepassen van cao loonsverhogingen alsmede vanwege een aangezegd ontslag op economische gronden heb ik op advies van mijn broer de hulp ingeroepen van het Juridisch Centrum . Mijn broer had hen gevonden via internet en op basis van de positieve ervaringen van anderen heeft hij mij geadviseerd om hun hulp in te roepen omdat er volgens hem allerlei zaken niet correct afgehandeld dreigden te worden, hetgeen later ook inderdaad het geval bleek te zijn.Zij hebben mij op persoonlijke wijze bijgestaan met duidelijke adviezen en het uiteindelijke resultaat was dat ik het geld waar ik recht op had alsnog heb ontvangen en ook dat er in de ontslagprocedure er voor mij door het Juridisch Centrum het maximale is bereikt. Ik ben dan ook blij dat ik hun bijstand en advies heb ingeroepen en zou het Juridisch Centrum dan ook van harte aanbevelen bij derden.

Score voor Juridisch Centrum voor Ontslag en Arbeidsrecht: 5/5
Beveelt u dit bedrijf aan Ja
Afgenomen dienst: