Eerste ervaring was goed. De planning dat mee ging denken over de levertijd. Blijkt niet te kunnen leveren want dat bedje was niet klaar. Uiteindelijk geleverd, hebben wij het in elkaar gezet. Blijkt het verkeerd te zijn voorgemonteerd waardoor de lattenbodem elke keer eruit viel. Daarbij was er een spijker aan de buitenkant waar mijn zoontje zich had aan kunnen open halen.
Moeilijk bedrijf om telefonisch contact mee te krijgen. Mijn zoontje zou een nieuw bedje krijgen, dit zou 18 april zijn tussen 18h en 22h. Andere bed was uit elkaar gehaald en mijn zoontje was bij zijn opa en oma gaan slapen. Om 19h belde ik 1 van de chauffeurs om te vragen hoelaat hij dacht hier te zijn. Zegt hij heeft men u niet gebeld om af te zeggen. Nee dus, oud bedje weer in elkaar gezet en veilig gemaakt zodat mijn zoontje zich hieraan niet kan bezeren.
Uiteindelijk heeft men het kunnen leveren. Daar bleek een kant van het bedje niet geschilderd te zijn. Dus hebben wij van een andere klant dat bed gehad. Waarschijnlijk hebben ze de andere klant ook niets laten weten of gezegd dat het niet klaar is.

Dit bedje is ook niet veilig. Voor een kind van bijna 2 en een kinderbedje is dit niet glad geschuurd. Hier is ook een mailtje over verstuurd en hier heb ik geen reactie op ontvangen. Voor alle moeite en narigheid, heb ik geen compensatie gehad. Bedje was ook niet goed geverfd dus hier is een blikje verf voor nagestuurd.
Kortom op het oog ziet het er super uit en mijn zoontje is er ook super blij mee. Ik ben alleen bang dat hij zich s'avonds of s'nachts zich openhaald aan zijn bed. Voor nu allemaal kussen tegenaan gezet en kijken of de firma contact met ons opneemt.

En anders moeten we het voor dat bedrag wat je ervoor betaald ook nog zelf afwerken door het te schuren en na te verfen.

Jan is meedenkend, dat is super!
De rest die ik telefonisch heb gesproken konden niet veel.
Op de website zien de foto's er super uit, men kan zich goed verkopen.

Beter communiceren door sneller te mailen, of voor snellere afhandeling telefonisch contact opnemen.

Beter en veiliger afwerken (in ieder geval de kinderbedjes).

Afspraken nakomen.

Score voor JORG-Steigerhout.nl: 2.5/5
Zou u dit bedrijf aanbevelen? Nee
Kinderbedhuisje CABIN XL, 90 x 200 cm