Eettafelpoot besteld. Zou vrijdag geleverd worden. Vrijdag vrijgenomen. Vrijdag werd ik gebeld dat het niet doorging want ze hadden de poot te roeg ingepakt waardoor de lak beschadigd was. Zaterdagochtend werd ik gebeld voor een nieuwe afspraak. Dit kon op de dinsdag daarop. Ik kon niet nogmaals vrijnemen dus gevraagd of dit na 17:00 uur kon. Dit was geen probleem. Fijn! Werd ik dinsdagmiddag gebeld om 14:00 op mijn werk dat de schauffeur er met een half uur zou zijn. Aangegeven dat dit niet de afspraak was, de afspraak was na 17:00. Het hele bedrijf hielt stellig vol; er stond voor 17:00 op papier. Dus ik als klant had het daarmee te doen. Dikke vette pech, weer geen tafelpoot voor ons. Zo zaten we al 5 dagen zonder eettafel. Woenadagochtend werd ik opnieuw gebeld voor een afspraak. Dit kon op vrijdag. Gevraagd of dit na 16:00 kon ivm werk. Ja dit kon werd er gezegd. Ik kreeg een mail waarin ik de afspraak moest bevestigen. Zo gezegd zo gedaan. Donderdag werd ik gebeld; de mail was nog niet bevestigd en ze wilden de poot graag leveren tussen 15:00 en 18:00. Nogmaals aangegegeven dat ik de mail wel bevestigd had en dat de afspraak na 16:00 was. Al met al vrijdag de poot geleverd gekregen door een enorme sjaggerijnige chauffeur die te beroerd was om een woord extra te spreken. Kortom: JORG’s steigerhout NOOIT meer van ons!!!!

Niets.

Zie boven.

Score voor JORG-Steigerhout.nl: 0.5/5
Zou u dit bedrijf aanbevelen? Nee
Tafelpoot