Uitstekend!
Bijna het hele huis voorzien van kunststof kozijnen en totaal geen klachten!
Over een aantal maanden alleen nog een voordeur laten plaatsen; ik verheug me erop en heb er het volste vertrouwen in dat dit ook allemaal perfect gaat!
Hele vriendelijke, betrouwbare verkoper en monteurs! Ze werken netjes en hebben goede omgangsvormen.
Verbeterpunten of tips
Geen. Ga vooral zo door!
Sterke punten
Kwaliteit, goede, fijne omgangsvormen, betrouwbaar.
Overige opmerkingen
Geen