Offerte
Bereikbaarheid & communicatie
Afwerking
Monteurs; netheid & omgangsvormen
Montage; servicebereidheid & vakkundigheid van onze monteurs
Advies; deskundigheid, omgangsvormen & nakomen afspraken adviseur
Factuur
Nazorg
Parkeergelegenheid
Showroom; algemene indruk van onze showroom

C.J. Wegener

Ik wil graag mijn ervaring delen voor Jordens kunststoffen, een bedrijf dat mij buitengewoon heeft geholpen bij mijn verbouwing aan mijn wooning. De werkzaamheden bestonden uit kunststofkozijnen, pui en de voordeur. Mijn interactie met hen was niet alleen uiterst positief, maar ook opmerkelijk professioneel. Wat me onmiddellijk opviel, was hun netheid en nauwkeurigheid in hun werk. Elk aspect van de dienstverlening was zorgvuldig uitgevoerd, wat resulteerde in een eindresultaat van topkwaliteit. Het was duidelijk dat ze zich inzetten om aan de hoogste normen te voldoen, wat zeer bewonderenswaardig is. Naast hun vakmanschap waren de mensen bij Jordens kunststoffen ontzettend vriendelijk en behulpzaam. Ze waren altijd bereid om vragen te beantwoorden en denken goed mee over eventuele oplossingen en aanpassingen. Al met al kan ik met volle vertrouwen zeggen dat Jordens kunststoffen een uitstekende keuze is als je op zoek bent naar professionals die netjes en zorgvuldig werken, en die bovendien een vriendelijke benadering hebben richting hun klanten. Ik ben dankbaar voor de service die ze hebben geleverd en beveel hen ten zeerste aan iedereen die op zoek is naar een betrouwbaar en vakkundig bedrijf.

n.v.t.

netheid en nauwkeurigheid

Overige opmerkingen

n.v.t.

Score voor Jordens Kunststoffen BV: 4.5/5
Zou u dit bedrijf aanbevelen? Ja
Afgenomen dienst: