Offerte
Bereikbaarheid & communicatie
Afwerking
Monteurs; netheid & omgangsvormen
Montage; servicebereidheid & vakkundigheid van onze monteurs
Advies; deskundigheid, omgangsvormen & nakomen afspraken adviseur
Factuur
Nazorg
Parkeergelegenheid
Showroom; algemene indruk van onze showroom

Erik Vleugel

Uiteindelijk mooi resultaat, maar met wat haken en ogen.

- duidelijk beeld vooraf van het eindresultaat geven. Hoe en wat wordt er precies opgeleverd?
- bij het maken van het gat in het dak was de aanpak ruw en onstuimig. Hierdoor beschadigingen aan het plafond en houten steunbalken. Dit kan netter gedaan worden.
- op 2e dag (vrijdagmiddag, voor het weekend) gingen de monteurs opeens weg, terwijl de werkzaamheden niet klaar waren. Daarbij waren de zijkanten nog niet afgesloten waardoor we een aantal dagen in de tocht hebben gezeten.
- afwerking van de binnenkant was erg grof; stukken dak en balken niet recht afgezaagd, waardoor een goede afwerking niet mogelijk was.
- communicatie over werkzaamheden afronding was slecht. De monteurs die kwamen wisten niet anders dan dat ze alleen een vensterbank moesten komen zetten, ipv het geheel afronden van de klus.
- de stekker van de zonnewering was niet netjes gemonteerd (draden een heel stuk zichtbaar) en de werking van de zonnewering werd niet uitgelegd.
- de afwerking van de dakpannen boven de dakkapel vonden we slordig. We werden hierop gewezen door een andere professional. De dakpannen rustten direct op de dakbedekking waardoor deze al beschadigd raakte.
- communicatie: afspraak om bovenstaande op te lossen zou tussen 8 en 9u 's ochtends zijn. Om 9:15 gebeld, netjes te woord gestaan, waaruit bleek dat de afspraak pas begin van de middag was ingepland.
- omgangsvormen van sommige monteurs vonden we beneden peil. Niet normaal groeten bij binnenkomst en klagen tijdens het werk.

- showroomervaring was goed en de adviseur erg vriendelijk. Er werd de tijd genomen en we gingen, na aankoop, met een goed gevoel naar huis.
- buitenaanzicht is prachtig geworden. Veel buren zijn jaloers.
- monteurs werkten hard.
- mensen aan de telefoon waren vriendelijk en belden ook tijdig terug.
- de monteurs die verrast waren door de hoeveelheid werk (de afronding, zie verbeterpunten) waren erg vriendelijk en hebben goed werk geleverd, waaronder ook het recht afzagen van het stuk dak en de balken.
- bij de afronding is ook een vensterbank meegeleverd, wat we niet hadden verwacht. Hier waren we erg blij mee.
- nazorg vanuit kantoor was netjes en snel (nalevering horren en oplossen van dakpannen die schuurden op de dakbedekking).

Overige opmerkingen

Ondanks de fijne ervaring in de showroom en het mooie resultaat zouden we Jordens niet zo gauw aanbevelen. Jordens heeft best wat steken laten vallen rondom communicatie en afwerking.

We hebben voor Jordens gekozen vanwege de professionele uitstraling en gingen uit van een redelijk zorgeloze montage van de dakkapel, maar hebben tijdens het hele proces te veel stress hierom ervaren.

Score voor Jordens Kunststoffen BV: 3/5
Afgenomen dienst: