Offerte
Bereikbaarheid & communicatie
Afwerking
Monteurs; netheid & omgangsvormen
Montage; servicebereidheid & vakkundigheid van onze monteurs
Advies; deskundigheid, omgangsvormen & nakomen afspraken adviseur
Factuur
Nazorg
Parkeergelegenheid
Showroom; algemene indruk van onze showroom

Conny Pons

Dit was voor ons de 3e keer dat we kozijnen hebben laten plaatsen door Jordens , maar zijn minder tevreden dan de andere keren . Deze keer hebben we een dakkapel laten plaatsen, buitenkant is super mooi maar binnenkant had wat verbeterpunten , wat gelukkig snel werd opgelost !

Snellere plaatsing wij hebben 10 maanden moeten wachten en was ons tijdens de koop in de showroom gezegd dat het 6 a 7 maanden zou duren , uiteindelijk hebben we zelf maar contact opgenomen na deze periode omdat we maar niets hoorden , !! Sowieso zijn de draai kiep ramen minder mooi dan de andere , deze hebben lelijke scharnieren en greep om raam open en dicht te doen is niet mooi en gaat erg zwaar . Was niets aan te doen aldus monteur ! Het gehele kozijn zit erg hoog tegen plafond , waardoor raambekleding lastig word !

Mooie materialen en goede en snelle oplossing van de dingen die niet goed waren verlopen!!

Overige opmerkingen

Jammer van Jordens dat het zo achteruit is gegaan , na onze eerste bestelling in 2016 waren wij dik en dik tevreden , deze keer iets minder helaas ! Gelukkig zijn alle minpunten snel en vakkundig opgelost

Score voor Jordens Kunststoffen BV: 3/5
Zou u dit bedrijf aanbevelen? Ja
Afgenomen dienst: