Offerte
Bereikbaarheid & communicatie
Afwerking
Monteurs; netheid & omgangsvormen
Montage; servicebereidheid & vakkundigheid van onze monteurs
Advies; deskundigheid, omgangsvormen & nakomen afspraken adviseur
Factuur
Nazorg
Parkeergelegenheid
Showroom; algemene indruk van onze showroom

Ron Butter

Mijn ervaring is helaas niet zo positief. Al tijdens de montage van het dakraam werden de monteurs naar een andere klus gestuurd en waren ze gipsplaten vergeten. Resultaat was dat het haast werk werd. Zeker toen ze na het werk bij ons ook nog ergens anders heen moesten. Resultaat was dat het raam heel moeilijk sloot maar dat zou beter worden gaven ze aan. Nu 3 monteur ploegen en 5 weken verder is het probleem nog niet opgelost. De ene keer had de monteur te weinig kennis van Velux ramen, de volgende keer was het probleem dat ze te weinig tijd hadden om het op te lossen. Dan zou je verwachten de derde keer gaat het goed maar vrijdag middag 14:00 was wederom te laat om de klus nog op tijd te klaren en vertrokken ze weer. Ons achterlatend met een raam wat nog steeds niet dichtkan. Gelijk een reactie gestuurd naar Jordens maar geen reactie ontvangen en in al die tijd nog niet 1 x een excuus ontvangen. Jammer maar een gemiste kans en geen reclame voor jordens van mijn kant.

Lees mijn punten bij feedback. Communicatie en nakomen afspraken is een groot probleem bij Jordens.

Goed advies bij aanschaf

Overige opmerkingen