Offerte
Bereikbaarheid & communicatie
Afwerking
Monteurs; netheid & omgangsvormen
Montage; servicebereidheid & vakkundigheid van onze monteurs
Advies; deskundigheid, omgangsvormen & nakomen afspraken adviseur
Factuur
Nazorg
Parkeergelegenheid
Showroom; algemene indruk van onze showroom

Robert Teske

Bijzondere positieve ervaring opgedaan met Jordens Kunststoffen BV. Vanaf eerste kennismaking bij ons thuis door in Moordrecht tot aan de laatste dag van montage en afwerking van de kunststof kozijnen. Het eerste kennismakingsgesprek op de showroom te Zwijndrecht verliep eerlijk en oprecht. Geen mooi verkooppraatje met halve waarheden zoals wij meerdere malen hebben ervaren bij de concurrent. Nadat de offerte was opgesteld hadden wij zo'n goed gevoel over de manier van communiceren en het bezoek aan de showroom dat we het meer dan logisch vonden om met Jordens in zee te gaan. Tijdens de inmeting bij ons thuis werd er ook alle moeite gedaan om aan al onze wensen te voldoen. René Sr. dacht ook echt met ons mee en gaf ons duidelijk advies. Ook al stond het niet in de offerte. Als René vond dat iets anders moest gebeuren met een raam of de indeling van het kozijn en wij hadden er ook een goed gevoel bij dan paste hij dat aan in de overeenkomst zonder enige moeite en no extra costs!
De daadwerkelijke uitvoering van de werkzaamheden waren ook top-notch! Ons huis is van het bouwjaar 1963 en niet alle muren zijn kaars recht en waterpas met het gevolg dat niet alles past zoals het zou moeten passen. De vakmensen hebben heel veel tegenslagen moeten doorstaan om alles uit te kunnen voeren zoals was afgesproken. We hebben veel lof en respect voor de monteurs! Alles zier er perfect uit en we zijn dik tevreden over het resultaat. En we kijken uit naar vele jaren woongenot dankzij Jordens Kunststoffen!

Afspraken lopen soms een beetje chaotisch. We hadden een bepaald type voordeur besteld. En stonden raar te kijken dat tijdens de uitvoer van de werkzaamheden er een hele andere voordeur geplaatst werd dan dat was afgesproken.

Gesprekken in de showroom met de adviseurs! (met name Nico Hulleman!). Uitvoering van werkzaamheden door de werkmannen.

Overige opmerkingen

Score voor Jordens Kunststoffen BV: 5/5