Offerte
Bereikbaarheid & communicatie
Afwerking
Monteurs; netheid & omgangsvormen
Montage; servicebereidheid & vakkundigheid van onze monteurs
Advies; deskundigheid, omgangsvormen & nakomen afspraken adviseur
Factuur
Nazorg
Showroom; algemene indruk van onze showroom

van kampen

Jordens heeft bij mij een dakkappel vervangen door een grotere.

bestel de juiste spullen ;p
verkeerde rolluiken waren gelevert dit is opgelost door een TaHoma erbij te geven. maar liever had ik bedrade rolluiken gehad om het automatiseren zelf te doen.

er was afgesproken om melk glas in een raam te zetten dat was de eerste keer gewoon glas uitendelijk is dit vervangen door het gewenste glas (een maand later) prima opgelost en ik had er geen haast mee maar dit lijkt mij onnodig

monteurs denken mee en zijn oplossings gericht.
uiteindelijk een prima resultaat

Overige opmerkingen

ik woon in de buurt en daarom heb ik voor julie gekozen. hierna heb ik een aantal bewoners bij jullie in de straat beter leren kennen. deze mensen ervaren veel overlast van jullie. met name het lossen van vrachtwagens schijnt zo gedaan te worden dat de hele straat geblokeerd is. ik ken de straat volgens mij zou dat niet nodig moeten zijn. ook staan uw medewerkers in de buurt bekend als arrogant en worden ze boos als ze op lomp gedrag gewezen horedn of tegen gesproken worden. (als klant heb ik dit niet gemerkt, maar ik heb ook geen reden om aan de verhalen te twijfelen)

vanwege de overlast voor de mensen in de straat bij jullie raad ik jullie niet aan. en zou ik waarschijnlijk een ander gekozen hebben als ik het had geweten.

Score voor Jordens Kunststoffen BV: 2.5/5
Zou u dit bedrijf aanbevelen? Nee
Afgenomen dienst: