Offerte
Bereikbaarheid & communicatie
Afwerking
Monteurs; netheid & omgangsvormen
Montage; servicebereidheid & vakkundigheid van onze monteurs
Advies; deskundigheid, omgangsvormen & nakomen afspraken adviseur
Factuur
Nazorg
Parkeergelegenheid
Showroom; algemene indruk van onze showroom

S. Ardon

Bij binnenkomst bij Jordens werden we meteen vriendelijk en goed geholpen.
Het is een mooie zaak en onze adviseur gaf deskundig advies. Dus besloten we al snel dat dit bedrijf onze dakkapel mocht komen zetten.
Het was erg druk dus het kon iets langer duren voor ze konden beginnen maar dan zou de dakkapel er in 2 dagen opstaan volgens traditionele bouw. De afgesproken tijdstippen werd niet heel nauw naar gekeken. Waardoor je soms wel een poosje zat te wachten. Door de vele regen tijdens deze dagen duurde dat een dag extra. Dat was geen punt. Het was maar goed dat wij de hele zolderverdieping nog moesten verbouwen want er werd pas na het zagen in de vloerbedekking gevraagd of we de vloerbedekking eigenlijk nog wilden behouden....
Later hoorde ik van omwonenden dat het taalgebruik van de mannen nogal grof was en ze vanaf de tweede verdieping zo het puin naar beneden gooiden waardoor er ook een gedeelte bij buren in de tuin belandde.
De afwerking liet ook wat te wensen over... Het hor was al beschadigd, de rolluikkap was beschadigd, de elektra voor het rolluik klopte niet en het gat in het dak was ook niet helemaal netjes gezaagd waardoor we met afwerklatten moesten werken om het enigzins recht te krijgen. De elektra werd de volgende dag aangepast en het hor is netjes vervangen maar dat duurde wel een aantal weken. In eerste instantie zou het niet nodig zijn om de beschadigde kap te vervangen want die zat toch niet in het zicht. Maar na een belletje met de adbiseur kan die gelukkig wel vervangen worden. Helaas werd de verkeerde kleur geleverd dus namen de mannen het weer mee terug en moest er weer een nieuwe besteld worden. De receptioniste/telefoniste is niet erg begripvol en weet eigenlijk nooit waar het over gaat... vreemd als je met haar de afspraken maakt. Maar zij kan er nooit iets aan doen wordt dan verteld.
Uiteindelijk werd deze week de nieuwe kap gezet. Inmiddels zijn we 4,5 maand verder.

Helaas zijn er een hoop verbeterpunten. Zie de tekst hierboven.
De telefoniste zou de klant ook wat serieuzer mogen nemen.

De zaak ziet er mooi en professioneel uit en we werden goed geholpen in de winkel.

Overige opmerkingen

We hopen dat er iets met deze informatie wordt gedaan.

Score voor Jordens Kunststoffen BV: 2.5/5
Afgenomen dienst: