Slechte service en aansprakelijkheid

Betere verpakking. Trui zit er echt ingepropt

Reactie JorCustom:

Hi Dennis,
Allereerst hartelijk dank voor jouw review op ons feedback portaal.
We vinden het heel jammer om te zien dat jouw review op bijna alle punten onvoldoende scoort.
Ik heb je via onze whatsapp service gesproken over jouw bestelling en ervaring.
Graag zou ik mijn kant van het verhaal willen toelichten.
De onenigheid is ontstaan doordat er een verkeerde opvatting is over "verzendkosten".
Bij webshops heb je twee soorten verzendkosten: bezorgkosten en retourkosten. Bezorgkosten houden de kosten van de heenzending in, dus van webwinkel naar de consument. Retourkosten zijn de kosten van de retourzending, van de consument terug naar de webwinkel.
Webwinkels zijn wettelijk verplicht om de bezorgkosten (dus van webwinkel naar consument) te retourneren wanneer een bestelling (volledig) geretourneerd is. Bij JorCustom rekenen wij geen bezorgkosten voor de klant bij bestellingen boven de € 39,99, zoals in het geval van jouw bestelling. De retourkosten, dus van consument naar de webwinkel, vergoeden wij niet en zijn voor rekening van de klant.
Ik begrijp de verwarring en vind het heel vervelend dat dit tot een slechte review heeft geleidt.
Middels deze reactie wil ik ook andere klanten op de hoogte stellen omtrent de kosten van verzending en retournering zodat misvattingen over deze kosten voorkomen kunnen worden.
Tom Pijnenburg
Team JorCustom

Score voor JorCustom: 1/5
Zou u dit bedrijf aanbevelen? Nee