Bo

Cursus geboekt omdat Jolange opleidingen aangesloten zou zijn om gebruik te maken van het stap budget. Dit staat vermeld op de website van Jolange. Na inschrijving bleek dat ze nog helemaal niet goedgekeurd zijn en dat het dus nog niet mogelijk is. Hierom cursus binnen 24 uur geannuleerd omdat het vertrouwen in Jolange opleidingen weg was. Terugbetaling zou 2 weken duren maar zou vaak sneller zijn volgens Jolange opleidingen. Inmiddels al ruim 2 weken voorbij en krijg nergens meer reactie op.......

Reactie Jolange Opleidingen:

Beste Bo,
Op 28-02-2022 heb je bij ons de opleiding geannuleerd. Wij hebben de annulering verwerkt op 02-03-2022. Deze dag heb jij een creditnota ontvangen met daarbij de vraag of jij jouw bankgegevens wilt doorgeven. Echter hebben wij tot 14-03-2022 nog geen reactie ontvangen.
Dit betekent dat wij de terugbetaling nog niet konden uitvoeren.
Wij ontvingen deze week van jou een mail dat het bedrag nog niet was teruggestort. Onze administratie heeft de mail van 02-03-2022 nogmaals doorgestuurd.
Je geeft aan deze mail niet te hebben ontvangen, echter is deze naar het door jou opgegeven mailadres verzonden. Hierop ontvingen wij pas op 16 maart jouw reactie met daarin de gevraagde gegevens.
Team Jolange

Score voor Jolange Opleidingen: 0.5/5
Zou je dit bedrijf aanbevelen? Nee