Stephanie

Leuke opleiding uitgezocht voor Spa Manicure, helaas vermelden ze niet de volledige kosten op de site. Hebben het over €99,- , daar komen achteraf dan nog administratiekosten bij, stiekem is het ex btw, en je hebt meer dan €250,- aan materiaalkosten nodig, ex btw. Ik annuleer dus de cursus. Annuleren binnen de annuleringstermijn betekent bij hen alle kosten alsnog in rekening brengen. Dit mag niet, maar alsnog krijg ik mijn geld niet terug. Geen aanrader dus. Ik wacht nog op een oplossing.

Reactie Jolange Opleidingen:

Beste Stephanie,
Wij betreuren het ten zeerste dat je niet tevreden bent over ons als bedrijf. Graag geven wij uitleg bij jouw opmerkingen in de hoop de situatie voor je te verduidelijken. Je gaf aan dat je de opleiding wou annuleren omdat je geen startpakket kon bekostigen. Wanneer je een opleiding bij Jolange gaat volgen dien je zelf de producten en of materialen te hebben. Mocht je de spullen al hebben dan hoef je uiteraard niets aan te schaffen. De hoogte van de materiaalkosten verschilt per persoon. Mocht je een hoop spullen reeds in huis hebben of ergens goedkoper kunnen aantreffen dan zijn de kosten natuurlijk lager. Wij vermelden dit op meerdere locaties (o.a. bij de inschrijving zelf en bij meer informatie). De lijst van producten is wel noodzakelijk voor je om de opleiding goed te kunnen volgen. Anders kan je in de les een hoop tot alle behandelingen niet uitvoeren. Nog veel belangrijker is het feit dat je de volgende dag gelijk thuis verder moet oefenen (dit geven wij ook weer op de site). Ga je er thuis niet zelf mee aan de slag, dan is opleiding voor niks geweest. Je raakt namelijk snel de handigheid kwijt. Wij willen dit voorkomen om zo de kwaliteit te kunnen waarborgen over onze opleidingen. De vermelde bedragen op de website zijn excl. BTW. Het bedrag onderaan je factuur zijn de totale kosten incl. BTW minus je aanbetaling. De BTW kan je terug vragen bij de belastingdienst. Ook een genoten opleiding wordt door de belastingdienst geheel of gedeeltelijk verrekend. Ook staan alle vragen, alles betreft annuleringen en kosten duidelijk aangeven op onze website.

Score voor Jolange Opleidingen: 1/5
Zou je dit bedrijf aanbevelen? Nee