Ik vind het een waardeloze bedrijf ik werd opgenomen in het ziekenhuis met een nierfalen wat hun spijtig vonden dus arts adviseerde dat ik veel later opleiding op moest pakken dus ik had zo iets van zie ik niet zitten dat ik dus wou anuleren maar omdat ik 1 dag te laat was mocht ik niet mijn geld aanbetaling kreeg ik meerdere malen facturen gemaild met dreiging nu betalen anders deurwaarder ik hen meerdere malen mijn verhaal neergelegd maar word met mijn rug tegen de muur aan gedrukt ik vind het een schande als er 1 ziek is om zo behandeld te worden terwijl je er niet hebt omgevraagd daarintegen staan er niet in de voorwaarden als je in het ziekenhuis komt dat je moet betalen

Reactie Jolange Opleidingen:

Beste Carla,
Wij vinden het spijtig om te lezen dat het verhaal niet in alle volledigheid verteld word. Je was niet in staat de opleiding te volgen en wou om die reden annuleren. Omdat wij jouw situatie vervelend vonden hebben wij toen jouw dag te verplaatst tot wanneer je weer beter was. Ook al was je buiten het opzeg- of verplaatstermijn. Je ontvangt van ons automatisch een bevestiging en factuur. Wanneer binnen het termijn niet betaald word krijg je automatisch een aanmaning, dus geen bedreigingen. Uiteindelijk wil je toch annuleren terwijl wij jou de oplossing aanboden welke jou het beste uitkwam, namelijk de opleiding verzetten tot je weer beter was.

Score voor Jolange Opleidingen: 1/5
Zou je dit bedrijf aanbevelen? Nee