Albert Hollemans

Vorig jaar hebben wij een FourSeasons100 tuinkas gekocht en daar is dit jaar een schaduwdoek op gemonteerd. Wij zijn erg blij met deze kas, is inmiddels al aardig groen van binnen met allerlei groentes en fruit.
Het bouwen van de kas is zeker niet in een paar uur gedaan. Als je nauwkeurig de handleiding volgt en exact de goede onderdeel nummers gebruikt dan lukt het zeker. De meegeleverde handleiding was in Engelse taal. Vond ik wel wat vreemd want er is ook een Nederlandse versie.
Wat betreft de handleidingen is er nog wel wat te winnen en kunnen nog wel wat duidelijker.
Het frame van de kas is erg degelijk, er is goed nagedacht over de verbinding en niet onbelangrijk het ziet er erg mooi uit. Monteren moet je wel met twee personen doen, vooral het glas plaatsen vond ik nogal spannend. Zonder schade gemonteerd, er was 1 raamstijl beschadigd.
Na melding bij de klantenservice werd dit binnen een dag nageleverd.
Deze kas is een aanrader en JimmyAtWork een prima leverancier.

Degelijk, goed verpakt geleverd, goede klantenservice, erg mooi resultaat

Verbeterpunten en/of tips

Handleidingen in Nederlandse taal en op sommige punten duidelijk maken

Reactie Jimmy at Work:

Beste meneer Hoolemans,
hartelijk dank voor uw positieve feedback en fijn te horen dat u zo tevreden bent. We nemen uw opmerking over de handleiding zeer ter harte en zullen deze blijven verbeteren zodat het helemaal duidelijk is voor iedereen. Geniet van uw tuinkas!
Team Jimmy at Work

Score voor Jimmy at Work: 5/5
Zou u dit bedrijf aanbevelen? Ja