Erica beijer

Bij onze bank kiezen waren ze vriendelijk behulpzaam erg klantvriendelijk een 10. Maar bij levering van de bank, een dikke 0 had bank beter bij Ikea kunnen kopen. Bank , met karton en plastic zo in de kamer gezet, poten moest ik maar zelf doen , ging hij niet doen want hij was niet van Janssen,hoe dan in mij eentje?? Mijn mannen militaire waren op oefening, gaten waren voor geboord zei die man, helaas ook niet wat een hele slechte service, nooit meegemaakt, ook niet bij Ikea.

Reactie JAXXCHOICE:

Goedemorgen Erica, wat onwijs vervelend om te horen dat de levering van onze bank niet naar wens is verlopen. Wij leveren inderdaad op basis van dropshipment, wat betekent dat we leveren tot over de eerste drempel op de begane grond. Wij zullen doorgeven aan onze collega's dat dit beter benadrukt moet worden bij de verkoop. Nogmaals vervelend om te horen. We hopen wel dat je veel woonplezier gaat beleven met je nieuwe bank. Mochten wij je nog ergens mee kunnen helpen, laat het dan gerust weten! Groetjes namens het team van JaxxChoice.

Score voor JAXXCHOICE: 1/5
Zou u dit bedrijf aanbevelen? Nee
Bank met hooker