Jeroen van Zanten

Slechte ervaring koop hier nooit meer een bank! Zeggen dat je bank binnen is maken afspraak om te leveren om vervolgens 18 uur voor levering de afspraak af te zeggen omdat ineens een onderdeel niet binnen Is. Lekker dan de oude bank al naar de stort en ruim 2 weken wachten voor de bank eindelijk binnen is. Lekker zonder bank. Verder aan de telefoon afgesproken dat ze de stoelen vast zouden brengen en dat we het restant van het geld pas hoefde te betalen als de bank werd bezorgd ook dit was weer een leugen de monteurs wilde alles weer meenemen na een hoop gezeur toch de stoelen vast gekregen anders konden we niet eens ergens op zitten nee koop hier nooit meer iets! Als goed is kommen ze morgen mijn bank eindelijk brengen hoop niet dat ze nu mijn bank weer niet komen brengen. Baal er goed van koop je ook voor een hoop geld een bank en 2 Stoelen.

Reactie JAXXCHOICE:

Beste Jeroen, wij begrijpen heel goed dat je niet tevreden bent met de manier waarop de levering van je bank is verlopen! Wij willen hier dan ook onze oprechte excuses voor aanbieden en toelichten waar het is misgegaan.
Onze leverancier levert de orders tegenwoordig vaker in 2 delen. Hierdoor is de vrachtbrief soms wat onduidelijk. Mede hierdoor hebben wij persoonlijk een fout gemaakt bij het binnenmelden van jouw order. Pas toen we een herbevestiging van de order ontvingen, kwamen we er inderdaad achter dat een element miste. We hebben destijds direct contact opgenomen met onze leverancier, die aangaf dit onderdeel nog op tijd te kunnen leveren. Helaas lukte hen dit niet en waren we genoodzaakt de levering uit te stellen. Wij begrijpen je onvrede en willen daarom nogmaals onze excuses aanbieden.
Wel hoorden we dat de levering gister heeft plaatsgevonden en dat dit allemaal goed is verlopen. We hopen dan ook dat jullie vanaf nu kunnen genieten van de nieuwe bank. Met vriendelijke groet, JaxxChoice.

Score voor JAXXCHOICE: 0.5/5
Zou u dit bedrijf aanbevelen? Nee
Bank en 2 stoelen