Berkhout

Geweldige bank! Erg blij mee. Binnen de tijd geleverd dus wat dat betreft een dikke 10. Alleen de levering zoals al eerder genoemd is wel vreemd je geeft behoorlijk wat geld uit aan een bank en dan verwacht je wel ook de service van het uitpakken en neerzetten van de bank. Als dat zou gebeuren kan je ook gelijk kijken of alles wel in orde is. Nu voor je zelf al die delen uitgepakt hebt en neergezet is de chauffeur al lang al weer weg. En als hierbij gebruik wordt gemaakt van een extern bedrijf zou ik maar een opzoek gaan naar een bedrijf die die service wel verleend. De mensen mogen best wel wat service krijgen voor de bank die ze kopen de prijs is er ook naar.

Reactie JAXXCHOICE:

Goedemiddag mevrouw Berkhout,
Allereerst: wat goed te horen dat je blij bent met je nieuwe JaxxChoice bank en dat deze binnen de aangegeven tijd is geleverd! Daar streven wij naar, dus dat is fijn. Daarnaast vinden we het natuurlijk vervelend om te horen dat de levering niet helemaal naar wens is verlopen. Hiervoor maken we inderdaad gebruik van onze externe transportdienst (eenmansbezorging) op basis van dropshipment. Dit betekent exclusief uitpakken, neerzetten en montage. Dit doen wij om het totale kostenplaatje, ook voor onze eindklant, te beperken. Wel is het zo dat dit duidelijk aangegeven dient te worden tijdens het verkoopgesprek, zodat dit niet als verassing komt bij levering en onze klanten zelf kunnen bepalen of ze hun nieuwe bank op deze manier willen kopen bij ons. We hebben een korte tijd geleden eenzelfde soort review ontvangen en merken dus dat dit beter gecommuniceerd moet worden naar onze klanten. Hier zijn wij dan ook mee bezig (o.a. om dit duidelijker te beschrijven op onze website bij bezorging). Nogmaals, wij vinden het vervelend om te horen dat je dit gevoel aan onze levering hebt overgehouden, maar hopen wel dat je heel veel zitplezier gaat beleven met onze u-bank Lotta. Met vriendelijke groet, JaxxChoice.

Score voor JAXXCHOICE: 3/5
Zou u dit bedrijf aanbevelen? Ja
Woonplaats Heerhugowaard
U bank