Advies
Communicatie

Lange levertijd en in de tussentijd geen follow ups of op de hoogte gebracht dat de tafel binnen was, hier moest je zelf achteraan bellen. Daarnaast werd de tafel met een kleine beschadiging geleverd en moesten wij hem zelf in elkaar zetten. Wij kozen deze winkel uit voor de kwaliteit en service, dus dit deed niet aan onze verwachtingen. De tafel zelf is verder wel mooi.

Betere en heldere communicatie. Betere service leveren zowel in de winkel (wij moesten opzoek naar een medewerker om de tafel te bestellen), als bij levering (tafel in elkaar zetten).

Reactie Jansen Totaal Wonen:

Goedemorgen, wat vervelend om te horen dat je niet tevreden bent over onze communicatie. De levertijd van de tafel viel precies binnen de aangegeven 10-12 weken en zolang er geen afwijkende levertijd geldt, nemen wij tussendoor geen contact op. Bij de order bevestiging staat vermeld dat de levering op basis van dropshipment zou plaatsvinden. Dat betekent inderdaad exclusief montage. De beschadiging van de tafel hoort natuurlijk niet, maar is bij onze service afdeling tot op heden niet bekend. Zou je hierover een mailtje willen sturen naar service@jansentotaalwonen.nl met het bijbehorende ordernummer en foto's van de beschadiging? Wij willen graag met je meekijken of we iets kunnen betekenen! Met vriendelijke groet, Jansen Totaal Wonen.

Score voor Jansen Totaal Wonen: 3/5
Zou u dit bedrijf aanbevelen? Nee
Gekocht product: