Advies
Communicatie

L.Nieboer

Vandaag, bij Jansen Totaal Wonen geweest. Mooie ruim opgezette en schone winkel, wel even zoeken naar de infobalie want deze was vanuit de ingang niet direct zichtbaar onder de trap. Samen met mijn moeder van halverwege de 70 naar een sta-op stoel gaan kijken en dan wil je direct op je doel af en niet de hele winkel rond. Het was door het regenachtige weer aardig druk, maar Jeroen, de woonadviseur had snel in de gaten dat we graag advies wensten. En dit kregen we hoor! Met alle geduld van de wereld legde hij uit wat belangrijk is om rekening mee te houden en wat bij de lengte en het postuur van mijn moeder past. Geen gepush of gladde verkooppraatjes, maar een eerlijk en geduldig advies. Jeroen, je bent een topper, en we komen voor een volgende woon aankoop zeker terug bij Jansen Totaal Wonen.

Info balie beter zichtbaar

Reactie Jansen Totaal Wonen:

Beste Leontien. Bedankt voor deze prachtige review en mooie complimenten over onze winkel. Wat fijn om te lezen dat je zo tevreden bent over de hulp en het advies die Jeroen jou en je moeder heeft geboden tijdens de zoektocht naar een passende relaxfauteuil. Hopelijk heeft je moeder er heel veel plezier van! Graag tot een volgende keer in onze winkel. Met vriendelijke groet, Jansen Totaal Wonen

Score voor Jansen Totaal Wonen: 5/5
Zou u dit bedrijf aanbevelen? Ja
Gekocht product: