Jeroen

Enige tijd geleden een bank gekocht. Uiteraard zit hier een levertijd heb. Veertien weken later de bank in ontvangst mogen nemen echter was hier een defect aan. De bank moest terug en we kregen een leenbank. Deze leenbank stonk naar rook waarbij de hele kamer naar rook begon te ruiken. Betreffende leenbank is weer opgehaald en we zouden een nieuwe krijgen. Tot onze spijt kregen we precies dezelfde bank die naar rook stonk retour. Weer een paar weken verder kregen we een leenbank die oké was. In de tussentijd op een tuinset moeten zitten terwijl mijn vrouw met uit het ziekenhuis kwam.
Omdat we verder erg tevreden zijn over de bank hebben we wederom weer een bestelling gedaan bij Jansen Totaal. Bij het ontvangst mogen nemen van de eettafel blijken er allemaal vette strepen of lijmresten op de tafel te zitten die we er zelf niet af krijgen dus de tafel moet weer retour. Net als de vorige keer lijkt hier wat laconiek over te worden gedaan.
Een foutje kan gebeuren en wij zijn echt niet de moeilijkste maar twee bestellingen achter elkaar waarbij er bij beide defecten zijn vind ik wel erg kwalijk. Wij hadden hoge verwachtingen van Jansen Totaal. Echter valt dit een beetje tegen.
De service en hulp die we fysiek kregen in de winkel was echt top. Wat dat betreft geen betere hulp kunnen wensen. Zeker veel positieve ervaringen over Jansen Totaal echter ook een aantal zaken waar we totaal niet over tevreden zijn.

Reactie Jansen Totaal Wonen:

Goedemorgen Jeroen. Allereerst: onze excuses. We betreuren het feit dat jullie tot twee keer toe een service melding hebben moeten maken op de door ons geleverde producten. En dat binnen 3 jaar tijd. Dit is niet zoals het hoort en daarom werken we momenteel aan een oplossing voor jullie laatste service melding. Wij hebben dit intern opgepakt. Waarom dit kan gebeuren en hoe we dit in de toekomst kunnen voorkomen. Want dat is noodzakelijk. Daarom danken we je voor de feedback en hopen dat jullie straks eindelijk zorgeloos kunnen genieten van de meubels! Met vriendelijke groet, Jansen Totaal Wonen.

Score voor Jansen Totaal Wonen: 3/5
Zou u dit bedrijf aanbevelen? Ja
Gekocht product: