Advies
Communicatie

JSM Peters

Waardeloos! Slecht advies gekregen en nu niet met een oplossing willen komen!

In plaats van allerlei smoesjes te verzinnen als 'een bank is niet om op te zitten' en 'onze verkoopADVISEURS zijn er niet om advies te geven' gewoon hand in eigen boezem steken en het oplossen voor de klant die toch al nadeel genoeg heeft ondervonden door slecht advies en slechte service

Reactie Jansen Totaal Wonen:

Beste mevrouw Peters,
Bedankt voor uw feedback. U bent bij ons in de showroom geweest waar onze adviseur u geholpen heeft met het kiezen van een nieuwe bank. Hierbij heeft u de bank met verschillende hardheden kunnen uittesten en heeft u de stofopties bekeken. Op basis hiervan heeft u samen met onze verkoopadviseur uw bank samengesteld en hierop akkoord gegeven om hem te bestellen. Wij hebben deze bank conform afspraak bij u geleverd. Met deze bank is niets mis: hij is precies geleverd zoals u bij ons besteld hebt. In de meubelbranche geldt dat maatwerk meubelen, zoals deze bank, niet geretourneerd kunnen worden. Wij betreuren het ten zeerste dat u de schuld bij ons/onze verkoopadviseur neerlegt dat de door u gekozen bank niet naar wens is. U hebt namelijk akkoord gegeven voor het bestellen van een maatwerk bank die u zelf hebt uitgekozen en ook hebt uitgetest in de showroom. Wij kunnen als bedrijf geen service verlenen voor een maatwerk bank die is geleverd conform afspraak.
Wij vertrouwen u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.
Jansen Totaal Wonen

Score voor Jansen Totaal Wonen: 0.5/5
Zou u dit bedrijf aanbevelen? Nee
Gekocht product: