Advies
Communicatie

Kesteren

Onder Jansen totaal wonen vallen meerdere bedrijven. Wij hebben onze keuken gekocht bij keukendepot Huissen. In Huissen zijn ze uiterst vriendelijk bij de verkoop en vertellen ze ook dat ze bij Jansen totaal wonen horen. Ze vertellen dat ze twee dagen nodig hebben om te monteren. Ook al koop je een kleine keuken. Daar hangt een vast bedrag aan vast. Vanaf dat moment krijg je te maken met Jansen totaal wonen. Ze hebben mijn keuken binnen 5 uur geplaatst en dus het volledige bedrag geïncasseerd. Bij navraag zeggen ze ineens het gaat per meter. Daarbij komt dat meerdere apparaten nog niet leverbaar zijn. Maar ook een aantal onderdelen van de keuken zijn er nog niet. Het afval nemen ze dan ook niet mee als service want dan heb je ineens weer met keukendepot te maken en dat doen ze alleen bij de klanten van Jansen totaal wonen. Wat een service ! Not ! Afkitten doen ze ook niet, ook niet als je het vraagt. Dat zal dan ook weer een Jansen service zijn en geen keukendepot service. Het geld mag trouwens wel op rekening van Jansen totaal wonen? Voor alle vervelende ervaringen wordt ook geen korting gegeven, ook een service vanuit Jansen denk ik.

Zou fijn zijn als jullie de klant tegemoet zou komen met of een korting of een ander iets.

Score voor Jansen Totaal Wonen: 0.5/5
Zou u dit bedrijf aanbevelen? Nee
Gekocht product: