Advies
Communicatie

W. van Loevezijn

Uitleg op afspraak. Hierdoor alle tijd voor uitleg en advies over de matrassen. De prijs ligt vast en daar valt niet over te praten, duidelijk!
De levering is keurig en op tijd.
Dan komt echter de kater! Binnen twee weken na levering komt er een Auping-zomer-actie wat ons op deze aankoop ongeveer € 400 zou hebben bespaart. De opmerking dat de prijs vast licht krijgt hierdoor een heel andere kleur.
Je voelt je bekocht!
Dit was de eerste en dus tevens de laatste aankoop bij Jansen Totaal!
Dit najaar zijn we voornemens onze keuken te vernieuwen en we zullen zeker niet bij Jansen komen kijken.
Deze nare nasmaak is niet voor herhaling vatbaar.

Wees duidelijk en infomeer klanten van op korte termijn komende acties!

Reactie Jansen Totaal Wonen:

Beste,
Allereerst bedankt voor uw feedback. Echter was helaas op moment van aankoop bij ons niet bekend dat er een actie aan zat te komen. Wij worden namelijk hoogstens 1 of 2 weken van tevoren hierover ingelicht. Als het wel bekend is dat Auping met een actie komt dan geven wij dit altijd aan bij de klant.
Indien de matrassen 2 weken al binnen zijn, houdt dit in dat de matrassen ca. 6 – 8 weken geleden al besteld zijn, oftewel ruim voordat de actie plaatsvond. Daarom kunnen we helaas niets voor u betekenen. Er zijn 2 Molton hoeslakens cadeau gedaan i.p.v. korting, en daar is mee akkoord gegaan.
Vervelend om te horen dat het heel anders is ervaren,
Excuses voor het ongemak,
Jansen Totaal Wonen

Score voor Jansen Totaal Wonen: 2/5
Zou u dit bedrijf aanbevelen? Nee
Gekocht product: