Advies
Communicatie

Bas Reijmers

We hebben een mooie hoekbank gekocht van ruim 2000 eur. Erg belangrijk voor ons was dat er niet snel vlekken in deze bank komen en ze goed schoon te maken zijn. Hierbij advies gekregen over de stof en een 5 jaar garantie service afgesloten. De bank is bij Janssen in laten spuiten om er zeker van te zijn dat dit goed gebeurd.
Nu hebben we de bank 2 maanden en bij het minste geringste komt er al een vlek in. De bank is zeer besmettelijk en waar de vlekken vandaan komen is meestal een raadsel. De vlekken zijn soms met water schoon te maken maar vaak ook niet. Je mag deze er verder niet uithalen. Bellen naar de garantie vlekken service en dan moet je heeeeel omslachtig alle gegevens garantie bewijs, aankoopbedrag, foto van de vlekken, foto van de plaats waar de bank staat enz opsturen. Hier gaat al 4 dagen overheen, en dan zeggen ze dat ze nog een duidelijke foto willen hebben. Weer aantal dagen verder...
Dit verhaal vertelde ik bij de service afdeling van Jansen Totaal wonen. Antwoord was dat dit de normale procedure was. Ik gaf als advies mee dat de verkopers betere en eerlijke informatie kunnen geven over de ingewikkelde procedure om de vlekken service in te schakelen. 1 telefoontje en ze komen langs zie de verkoopster van zowel Jansen totaal wonen als bij de Pronto waar we deze week stippelen gekocht hebben. Verder helemaal niks over het feit dat deze dure bank voor ons zo snel vlekken geeft, terwijl we in de winkel aangegeven hadden dat dat belangrijk voor ons was. We twijfelde over een leren bank, maar met deze moest het goed komen.
Kortom ik voelde me niet serieus genomen door toch een goed bedrijf.

Begrip tonen, beter voorlichten in de winkel en helpen bij een oplossing i.p.v. afschuiven.

Reactie Jansen Totaal Wonen:

Beste,
Allereerst vervelend om te horen dat er vlekken zijn ontstaan op je nieuwe bankstel. Onze serviceafdeling heeft gelijk contact opgenomen over dit voorval. Deze service zorgt er voor dat vlekken makkelijker te verwijderen zijn en dat er speciale service aangeboden wordt om vlekken kosteloos te komen verwijderen als u deze er zelf niet uit krijgt. Aan de hand van toegestuurd beeldmateriaal schatten ze de situatie in komen dan de vlekken uit je bankstel verwijderen.
Verder vragen we om een aankoopnota om te kunnen aantonen dat desbetreffende klant deze service bij het bankstel heeft aangekocht. In deze situatie adviseren we daarom bij het ontstaan van vlekken om contact op te nemen met de All-in house service.
Hopende je hiermee voldoende te hebben geïnformeerd,
Excuses voor het ongemak,
Jansen Totaal Wonen

Score voor Jansen Totaal Wonen: 1.5/5
Zou u dit bedrijf aanbevelen? Nee
Gekocht product: