Advies
Communicatie

Tim

Geleverd product prima in orde, erg jammer van de missers in de communicatie en de hoge bezorgkosten.

We hebben een link gekregen om de online bestelstatus te volgen, die werkte niet (gaf maandenlang week 0 aan als leverweek). Toen we uiteindelijk zelf rond de verwachte leverdatum belden, bleek de bank twee dagen later al geleverd te kunnen worden. Dit vind ik een verbeterpunt qua communicatie vanuit Janssen. Daarnaast is 50 euro afleverkosten veel te hoog, zeker als je voor dat geld ook nog zelf de bank uit moet pakken, in elkaar moet schroeven en de (grote) hoeveelheid plastic moet opruimen.

Reactie Jansen Totaal Wonen:

Beste Tim,
Hartelijk dank voor uw reactie en onderbouwing. Allereerst fijn om te horen dat uw geleverde product goed bevalt en naar wens is.
Vervelend om te horen dat uw orderstatus niet naar behoren functioneerde. Onze oprechte excuses hiervoor. Helaas bieden wij geen gratis bezorging op meubels. Echter bieden wij wel gratis bezorging op accessoires en kleinmeubelen boven een bepaald bedrag. Bovengenoemde is eenmaal onze service die vastgesteld is, en indien men kiest voor bezorging, een overweging die men zelf maakt bij het plaatsen van de bestelling.
Verder zullen we bovengenoemde feedback op het gebied van communicatie meenemen als verbeterpunt.
Vertrouwende u hiermede voldoende te hebben geïnformeerd,
Jansen Totaal Wonen

Score voor Jansen Totaal Wonen: 3/5
Zou u dit bedrijf aanbevelen? Ja
Gekocht product: