Wieleman

Ik ben nogal geschrokken van het leidingschema. Bij onze vorige keuken zaten alle aansluitingen op de muur en konden we de Ikea-keuken er zo voor zetten. De ruimte achter de kasten was zeker 2.5 cm meer zodat er geen probleem ontstond met de stopcontacten op de muur. Er was genoeg ruimte voor de stekkers. In ons geval moesten alle stopcontacten onder de plint dan wel boven de kastjes in de muur gefreesd worden wat erg veel tijd en geld kostte. De spatrand was te laag ingemeten en zou binnen 10 tot 14 dagen geleverd worden. Na 14 dagen nog niets vernomen. Klein mankementen zoals het aanlopen van de koelkastdeur en de deurtjes van de carousselkast zijn na 1 week verholpen.

Reactie Jansen Totaal Wonen:

Geachte heer en mevrouw Wieleman,
Hartelijk dank voor uw review! Nadat onze deskundige inmeter uw keukenruimte heeft opgemeten is er een leidingschema opgesteld aan de hand van de door u uitgezochte artikelen. Op basis van deze artikelen bleek het helaas noodzakelijk om het leidingwerk aan te laten passen, zodat we de keuken op een juiste manier konden plaatsen. We begrijpen dat dit extra kosten met zich mee kan brengen, maar om problemen tijdens montage of in de toekomst te voorkomen adviseren we om de leidingen te leggen volgens de momenteel geldende normen. Dit voorkomt eventuele ongemakken in de toekomst.
Inmiddels begreep ik dat de openstaande servicepunten naar tevredenheid zijn opgelost en dus wensen we u heel veel geluk met uw nieuwe droomkeuken!
Jansen Totaal Wonen

Score voor Jansen Totaal Wonen: 4/5
Zou u dit bedrijf aanbevelen? Ja
Gekocht product: