Advies
Communicatie

Jac Lamerichs

Als klant heb ik een boxspring aangekocht die op dinsdag 21 augustus is bezorgd. Ik ben bijzonder te spreken over het adviseren van de verkoopster, de service van de afdeling Service en de uitlevering van het artikel. Aangezien ik niet wist of het hoofdboard van de boxspring gemakkelijk mijn huis in kon, kreeg ik het advies dit op te meten door een mal van karton te maken met dezelfde afmetingen van het hoofdboard, om deze mal vervolgens op een normale manier mijn huis in te krijgen. Dit bleek niet te kunnen! Aangezien mijn echtgenote en ik toch graag dit grotere hoofdboard wilden, zou het vooraf gedeeld worden in 2 afzonderlijke delen om vervolgens bij mij thuis weer te assembleren. Aldus geschiedde! De boxspring is door een tweetal vakkundige bezorgers uitgeleverd en in elkaar gezet en ook van het hoofdboard is niet zichtbaar dat het in twee delen is toegeleverd. Heel erg bedankt!

Jac Lamerichs

Houdt vol mee te denken met de klant en samen met hem/haar naar de door de klant gewenste oplossing te zoeken.

Score voor Jansen Totaal Wonen: 4.5/5
Zou u dit bedrijf aanbevelen? Ja
Gekocht product: