Jansa BV

de Theije

Bestelling niet compleet.
Het past allemaal (net) niet.
Het duurt allemaal veel te lang om luifels in elkaar te zetten

Ziet er uiteindelijk mooi uit

Het moet passen !!!!!
Levering moet compleet zijn.

Reactie Jansa BV:

‘Tot u een dag later belde en mij vroeg, of ik u €200,- over wilde maken zodat u de review wilde verwijderen.’
Ik zal hier vertellen hoe ik dit van mijn kant heb ervaren:
- De luifel werd incompleet geleverd. U belde ons op om dit aan te geven. Ik heb u aangegeven hoe u de luifel alsnog kunt monteren en ik heb de onderdelen direct naar u opgestuurd.
- Dit was verder een prima gesprek en hierbij gaf u aan dat u blij was dat het werd opgelost.
- Toen ik uw review las, was ik daarom verbaasd en heb ik u opgebeld om te vragen waar deze review vandaan kwam.
- U vertelde mij dat u een aannemer had ingehuurd en dat u er vanuit was gegaan dat u samen met de aannemer in 4u de 2 LED Amsterdam deurluifels had kunnen monteren. Dit heeft jullie echter in het totaal 8u gekost.
- Ik heb u verteld dat uw ervaring deels komt door een verwachting die u zelf heeft gecreëerd, u heeft namelijk nooit gevraagd hoelang u er over zou doen als u hier geen ervaring mee zou hebben. Het is 1 van de lastigere luifels om te monteren, mede door de LED verlichting en omdat alle kabels worden weggewerkt in het minimale design. Dit is onder andere de reden dat wij hier een montagevideo van online hebben staan.
- We hebben het verder besproken, u vertelde dat u de review vanuit frustratie had geschreven en dat u hem zou aanpassen. Ook omdat u slecht schreef over de after sales en de webwinkel, waar u verder geen slechte ervaring mee heeft gehad. U vertelde mij ook dat u uiteindelijk erg blij bent met het eindresultaat en dat dat toch wel het belangrijkste is.
- Hierbij heb ik u enkel gevraagd om de review te herzien en de ervaring op te schrijven zoals deze echt is geweest, dus niet vanuit frustratie. Ik heb ook gezegd dat ik niet alleen maar 5-sterren reviews hoef te hebben, maar onterecht slechter dan nodig, vind ik ook niet fijn.
- Hier was u het verder mee eens en u heeft aangegeven de review te herzien.

- Tot u een dag later belde en mij vroeg of ik u €200,- over wilde maken zodat u de review wilde verwijderen. Dit om te compenseren voor de 4u die uw aannemer extra had gewerkt.
- Ik heb u verteld dat u dan voor in het totaal €400,- nog steeds een nette prijs heeft betaald voor de montage van de deurluifels en dat ik hier zeker niet mee akkoord ga. Ik vind namelijk, als iemand een onterechte review schrijft en geld vraagt om deze vervolgens te verwijderen, dat dit buitengewoon asociaal is en hier ga ik nooit aan mee werken. Dat is namelijk het begin van het einde. Ik wens u verder veel plezier van uw deurluifel en ik hoop niet dat u vaker misbruikt gaat maken van het ‘review systeem’. Zoals aan de andere reviews te zien, zijn wij zeker geen perfect bedrijf, maar we doen goed ons best en wij hebben overwegend tevreden klanten na duizenden luifels die wij al hebben mogen verkopen/monteren.

Score voor Jansa BV: 2/5
Zou u dit bedrijf aanbevelen? Nee
Deurluifels Amsterdam