Jansa BV

Rene

Communicatie blijft slecht. Meerdere keren zelf contact moeten opnemen voordat een afspraak voor plaatsing werd gemaakt. Wel een prachtig luifel (model LED Amsterdam) maar de kwaliteit van de elektrische onderdelen valt tegen. Binnen een jaar onderdelen vervangen, nog geen zes maanden later heb ik weer de elektra moeten loskoppelen vanwege defecte onderdelen en kortsluiting. Nu twee maanden verder en steeds is er geen afspraak voor het vervangen van onderdelen.

Verbeter de communicatie. Als ik had geweten dat de klantenservice zo slecht was, had ik waarschijnlijk niet bij Jansa een luifel gekocht.
Verbeter de kwaliteit van de LED luifels, de elektra onderdelen zijn ronduit slecht.

Reactie Jansa BV:

Door persoonlijke omstandigheden zin wij de afgelopen tijd wat lastige bereikbaar geweest. Deze situatie is nu opgelost en zijn wij weer als vanouds bereikbaar.
Voor wat betreft uw storing aan de LED luifel hebben wij nu aanpassingen aangebracht bij onze leverancier. De trafo's zijn zwaarder uitgerust waardoor dit issue is opgelost. Alle luifels die wij nu versturen hebben deze trafo in de doos.

Score voor Jansa BV: 1/5
Zou u dit bedrijf aanbevelen? Nee
LED Amsterdam