Ja toch weer bij jullie uitgekomen om isolatie platen te bestellen , nu voor onder de vloer .Ik nam de b keus plaat pir aluminium papier , platen waren prima voor mij hele kleine foutjes in sommige maar snij je weg of vult met pur . Enige is het laten leveren dat kost €90 , is voor mij als particulier die maar 40 platen nodig had wel behoorlijk dus zelf gehaald en dat ging ook gestroomlijnd . Tot een volgende project
Feedbackcompany.com maakt gebruik van cookies. Lees ons cookiebeleid voor meer informatie. U accepteert de cookies door verder te gaan of deze melding te sluiten.