Ik heb verschillende bestellingen gedaan bij Jan de Isolatieman, vooral omdat ik niet alles in één keer mee kan nemen. Dat is me erg goed bevallen. De website is duidelijk en overzichtelijk, waardoor bestellen makkelijk gaat. Ook bij het afhalen word je vriendelijk en goed geholpen. Houd er wel rekening mee dat ze tussen 12:00 en 13:00 gesloten zijn, maar dat staat ook duidelijk vermeld in de mail.
Feedbackcompany.com maakt gebruik van cookies. Lees ons cookiebeleid voor meer informatie. U accepteert de cookies door verder te gaan of deze melding te sluiten.