Wat vond je van de locatie?
Wat vond je van de catering?
Wat vond je van de service?

Salure

De locatie is perfect, centraal gelegen en goed bereikbaar. Ook de mensen op de vloer (dutymanager, Theatermeester en Catering) doen hun best om een goede ervaring te geven. Stuk voor stuk ervaren mensen met passie. De zaal van het theater al wat minder. De stoelen kunnen wel een opfrisbeurt gebruiken en voor techniek hebben we een externe partij moeten inhuren om al onze wensen uit te kunnen voeren. De contacten en communicatie voorafgaand aan ons event waren echter bedroevend. Er bleken steeds zaken te komen waar extra voor betaald moest worden (Zelfs internet?!!?). Er was veel ook niet mogelijk of alleen als we het zelf inhuren (gebruik van borden, kopjes en bestek). En sommige zaken waren volgens de accountmanagement niet mogelijk en bleken vervolgens door de mensen op de vloer (techniek in dit geval) snel geregeld te kunnen worden. Al met al best wat potentie want zoals gezegd de locatie is perfect. Geef de inventaris een opfrisbeurt en leer de mensen vooraf iets meer klantgerichtheid. Als dit is gelukt komen we graag nog een keer terug. Tot die tijd zoeken we een andere locatie.

Naam event

Celebrate Innovation Together