Itec

Responsetijd
Bereikbaarheid (service)

E.G.J. Dolman / Domatrac practical engineers

Ervaring fa. Domatrac uit Lieren:

Helaas is onze ervaring met de fa. Itec niet geheel positief en dan met name ten aanzien van Contract afhandeling/behandeling. Wij zijn al geruime tijd (jaren) klant bij de fa. Itec en zijn indertijd van een printer in eigendom naar een gehuurde printer gegaan om kosten te besparen. Reeds geruime tijd vragen wij fa. Itec of er iemand bij ons langs kan komen om:

- Contract te bekijken om te zien of deze nog wel past bij de huidige bedrijfsvoering/grootte
- Uitleg te geven over de in rekening gebrachte kosten in vergelijking tot het afgesproken contract

Dit blijkt niet mogelijk mits wij naar Zaltbommel afreizen, of de kosten betalen voor het feit dat er iemand bij ons uitleg komt geven.........
Volgens ons is het een goed recht van een klant om uitleg te vragen en om gezamenlijk met de serviceverlener te bekijken of in het verleden gemaakte keuzes nog wel passend zijn (wij zijn intussen qua bedrijf gegroeid!)

Vreemde zaak waarin klant dus toch niet koning blijkt.

Eerlijkheidshalve dienen wij wel bij te vermelden dat de technische service van Itec goed is en dat bijgevoegde beoordeling betrekking heeft op administratieve aspecten!

Wat ons betreft: Itec, GEEN aanrader.

Wat zijn de sterke punten voor Itec?

Technische service
Verkopen van een contract

Wat zijn verbeterpunten voor Itec?

Zorg ervoor dat tijdens de looptijd van een contract de "verkochte" kosten inzichtelijk worden gemaakt met de werkelijke kosten en zorg voor periodiek persoonlijk contact met de klant

Score voor Itec: 2/5
Zou u dit bedrijf aanbevelen? Nee