Duidelijkheid van de verstrekte informatie
Kennis en professionaliteit
Uitleg die u kreeg over de installatie
Bekwaamheid van de monteurs van Isoprofs
Nakomen van afspraken
Vriendelijkheid van de medewerkers van Isoprofs

Waar te beginnen.

Goed adviesgesprek. Isolatieuitvoering en plaatsen ventilatieroosters met eindbedrag. Adv dit bedrag akkoord gegeven voor opdracht uit te voeren. Geen kopie op mail ontvangen!!!

Tijdens de planning aangegeven uitvoering na 12h00. Bevestiging via telefoon ontvangen. Vrijdag avond 18h00 ontvangen we mail met uitvoerbevesting maandagochtend 7h30.

Firma komt en is binnen klein uurtje klaar met uitvoering vloerisolatie. Netjes uitgevoerd. Poolse medewerker zegt tegen mijn vrouwKlaar hier tekenen. Waar is de kopie op onze mail. Waar hebben we nu voor getekend.

Toen ik dus thuis kwam zag ik dat de afgesproken ventilatieroosters niet geplaatst waren.

Na 10 telefoongesprekken en dus 1 week verder. Nog geen feed back ontvangen op: hoe zit het nu met eindbedrag waar we niet aankomen. Wie doet Essent benaderen met spaar te goed verzilveren. Waneer worden de ventilatieroosters geplaatst. Waar blijven de kopieƫn van zowel offerte als einde werkzaamheden....

ISOPROF het kan beter.

Wat viel u in positieve zin op?

Hoe makkelijk de vertegenwoordiger alles uitlegde en de super prijs waarvoor alles zou worden uitgevoerd.

Welke tips of suggesties heeft u nog voor Isoprofs?

Het moet meer professioneler handelen. Je kunt de klanten niet dingen vertellen en naderhamd met allerlei " kleine lettertjes" aankomen.

Reactie Isoprofs Isolatie:

Ik heb uw klacht besproken met mijn collega. Zij is bezig om de kwestie met de ventilatieroosters voor u op te lossen. Als het goed is heeft zij vanmiddag weer contact met de onderaannemer. Wat betreft de kwestie van het spaartegoed. U kunt als het goed is op de uw mijn Essent omgeving melding maken van de isolatiewerkzaamheden. Dan upload u een factuur en betaald Essent u achteraf een bepaald bedrag terug vanuit het spaartegoed. Als u graag nogmaals een kopie van de offerte, de werkbon en eventuele foto`s wilt ontvangen dan kunt u ons hiervoor een mailtje sturen via info@isoprofs.nl.

Score voor Isoprofs Isolatie: 2.5/5