Duidelijkheid van de verstrekte informatie
Kennis en professionaliteit
Uitleg die u kreeg over de installatie
Bekwaamheid van de monteurs van Isoprofs
Nakomen van afspraken
Vriendelijkheid van de medewerkers van Isoprofs

Ed Melkert

Er is een opname gedaan wat mogelijk is om te isoleren. Het bedrijf dat kwam isoleren heeft 12vierkante meter minder kunnen isoleren dan was opgenomen.

Wat viel u in positieve zin op?

Niets

Welke tips of suggesties heeft u nog voor Isoprofs?

Laat de mensen die de opnames doen voor spaumuur isolatie ook in de praktijk gaan kijken. Ik heb voorbereidingen moeten doen,luchtafvoer van de badkamer veranderd,een dag werk en dat is dus nergens voor nodig geweest omdat die muur niet geïsoleerd kon worden.

Reactie Isoprofs Isolatie:

Het spijt ons om te horen dat het isoleren van de achtergevel niet mogelijk is gebleken. Onze adviseurs doen altijd hun uiterste best om dit soort situaties zoveel mogelijk te voorkomen. Helaas kan het echter soms gebeuren dat er tijdens het isoleren waarbij een groter aantal gaten wordt geboord, zaken aan het licht komen die we tijdens de inspectie niet hebben kunnen zien. Als het niet mogelijk is om deze een specifieke muur verantwoord te kunnen isoleren, dan moeten wij er helaas soms voor kiezen dit niet uit te voeren om problemen in de toekomst te voorkomen. In elk geval onze excuses voor het ongemak!

Score voor Isoprofs Isolatie: 2/5
Land NL