Duidelijkheid van de verstrekte informatie
Kennis en professionaliteit
Uitleg die u kreeg over de installatie
Bekwaamheid van de monteurs van Isoprofs
Nakomen van afspraken
Vriendelijkheid van de medewerkers van Isoprofs

Wel ivm de uiteindelijke producten zelf, alleen zijn er in de planning vooraf nog wel dingen te leren. Gemaakte afspraken met de klant worden intern niet juist gecommuniceerd, wat zowel bij vloerisolatie als spouwmuurisolatie uitstel opleverde op dag van plaatsing. De monteurs hebben dit uiteindelijk heel flexibel en welwillend opgelost.

Welke van de hieronder getoonde aspecten waren voor u doorslaggevend in uw keuze voor een leverancier van Isoprofs? Kies max 3 antwoorden

Betrouwbaarheid van de leverancier, Alles-in-1-pakket (aanschaf en installatie), Verwachte opbrengst/rendement

Wat viel u in positieve zin op?

Als de afspraken eenmaal gemaakt zijn en de monteurs ter plaatse zijn, is het prima. Erg vriendelijke monteurs die het zo goed mogelijk proberen op te lossen voor de klant

Welke tips of suggesties heeft u nog voor Isoprofs?

Reactie Isoprofs Isolatie:

Jammer om te horen dat het niet verlopen is na wens. We doen ons uiterste best om onze diensten te verbeteren. Excuses voor alle ongemak.

Score voor Isoprofs Isolatie: 3.5/5