Duidelijkheid van de verstrekte informatie
Kennis en professionaliteit
Uitleg die u kreeg over de installatie
Bekwaamheid van de monteurs van Isoprofs
Nakomen van afspraken
Vriendelijkheid van de medewerkers van Isoprofs

Dacht zaken te doen met Essent, die het uitbesteedde aan Isoprofs, die op haar beurt de opdracht verdergaf aan 2, laat ik het netjes zeggen, ‘anderstalige’ ZZP’ers met wie niet echt te communiceren viel, die halverwege het mes in het varken lieten steken en die hun werk dus niet maar behoren uitvoerden.
Zouden de volgende dag retour komen, want ja, het was immers al na half vijf en ze moeten nog naar huis….(hetgeen voor mij een extra verlofdag nemen betekende) maat kwamen niet meer opdagen.
Op een klacht hierover aan Isoprofs werd gereageerd door absoluut stilzwijgen, de rekening daarentegen kwam wel snel…
Uiteindelijk meldde zich, na de 2e ingebrekestelling en stellen van een ultimatum aan Isoprofs, weer een andere partij, nr. 4 inmiddels, dat de klus uiteindelijk verder afgemaakt heeft.

Welke van de hieronder getoonde aspecten waren voor u doorslaggevend in uw keuze voor een leverancier van Isoprofs? Kies max 3 antwoorden

Betrouwbaarheid van de leverancier

Wat viel u in positieve zin op?

—-

Welke tips of suggesties heeft u nog voor Isoprofs?

Voer het werk zelf uit, reageer op klachten, kom afspraken na, (of in casu, zorg dat degenen die u inschakelt hun afspraken nakomen. En communiceer met de klant.

Reactie Isoprofs Isolatie:

Onze excuses dat het niet verlopen is na wens. We doen ons uiterste best om onze diensten te verbeteren en dit is zeker niet de normale gang van zaken. Nogmaals excuses voor alle ongemak.

Score voor Isoprofs Isolatie: 1.5/5