Duidelijkheid van de verstrekte informatie
Kennis en professionaliteit
Uitleg die u kreeg over de installatie
Bekwaamheid van de monteurs van Isoprofs
Nakomen van afspraken
Vriendelijkheid van de medewerkers van Isoprofs

Lenny van Winssen

Vanaf offerte akkoord gegeven kreeg ik ondanks herhaaldelijk zelf contact opnemen geen bericht terug over datum van plaatsing isolatie. Uiteindelijk werd ik last minute gebeld om dezelfde middag op vrijdag nog de isolatie te komen plaatsen. Hier de hele middag voor thuis gebleven maar uiteindelijk was er niet voldoende tijd om de isolatie te plaatsen. De maandag erna zijn de monteurs gekomen. Na twee uur werken werd een waterleiding geraakt waardoor werkzaamheden gestaakt moesten worden. De leiding zou dezelfde dag nog gemaakt worden en de isolatie zou dezelfde dag nog worden afgemaakt. Het contact vanaf moment van kapotte leiding was enorm moeizaam. Het was voor niemand duidelijk wat er nog zou gebeuren en wanneer. Om 18.30 in de avond is de waterleiding pas gemaakt. Er was wederom geen tijd meer om de isolatie te plaatsen. Dit is de dag erna wel gebeurd.
Ik begrijp alle problematiek en dat er zo snel mogelijk gehandeld is. Het gebrek aan fatsoenlijke communicatie heeft mij echter enorm gestoord en laat een vieze nasmaak achter.

Welke van de hieronder getoonde aspecten waren voor u doorslaggevend in uw keuze voor een leverancier van Isoprofs? Kies max 3 antwoorden

Persoonlijk advies

Wat viel u in positieve zin op?

Vriendelijke klantenservice

Welke tips of suggesties heeft u nog voor Isoprofs?

Betere communicatie met onderaannemers en klant

Score voor Isoprofs Isolatie: 1.5/5