Duidelijkheid van de verstrekte informatie
Kennis en professionaliteit
Uitleg die u kreeg over de installatie
Bekwaamheid van de monteurs van Isoprofs
Nakomen van afspraken
Vriendelijkheid van de medewerkers van Isoprofs

Geachte heer of mevrouw dave brust

Het gaat vooral om de service buiten het isoleren om! De heren die de isolatie uiteindelijk gedaan hebben waar heel vriendelijk!

Vooraf 3 keer een afspraak ingepland waar ik niet akkoord mee was gegaan! Qua datum en tijdstip. 2x verzet! 3e hadden ze ook gewoon ingepland maar heb ik telefonisch afgebeld gezien de Corona werd mijn vakantie geld niet gestort en had ik het geannuleerd!

Op de dag vd afspraak stonden ineens 3 heren op de stoep om de boel te isoleren..

Uiteindelijk gebeld met jullie bedrijf! Daarin was het nergens bekend etc... etc.... na lang gepraat te hebben het erover gehad dat ik een betalingsregeling kon treffen en dat we contact zouden hebben hierover! Het dus alsnog laten isoleren..

Nu kreeg ik uiteraard gewoon de volledige factuur toegestuurd om binnen 10 dagen te betalen. 2 weken geleden gebeld en ze zouden contact opnemen om het te regelen... nu 3 dagen geleden een mail gehad of ik snel kan betalen anders moet de deurwaarder eraan te pas komen....

Ik had eerder een korting verwacht gezien hoe het gegaan is en zeker geen deurwaarder! Ik zal morgen wederom proberen te bellen.

Groetjes

Dave brust

Wat viel u in positieve zin op?

De mensen die kwamen isoleren waren super vriendelijk en netjes alles opgeruimd!

Welke tips of suggesties heeft u nog voor Isoprofs?

Werken aan alles achter de schermen

Score voor Isoprofs Isolatie: 0.5/5