Duidelijkheid van de verstrekte informatie
Kennis en professionaliteit
Uitleg die u kreeg over de installatie
Bekwaamheid van de monteurs van Isoprofs
Nakomen van afspraken
Vriendelijkheid van de medewerkers van Isoprofs

Via Essent zijn wij in contact gekomen met Isoprofs om onze woning van spouwmuurisolatie te voorzien. Over de gemaakte offerte hebben wij een klacht.
Een vriendelijke adviseur heeft namelijk onze woning opgemeten en kwam daarbij uit op 216 m2 te isoleren oppervlakte. En alles bij elkaar zou dit dan ruim € 5700,- gaan kosten (incl. één gevel impregneren à € 780,-).
Omdat we schrokken van de hoogte van dit bedrag hebben we zelf de oppervlaktes nagemeten en kwamen tot de conclusie dat de aantal vierkante meters niet klopte, zelfs niet bij benadering. Wij kwamen zelf uit op ongeveer 2/3 van dat aantal. Wat later ook door een andere firma werd bevestigd, want die kwam uit op 149 m2.
Voordat we die andere firma ingeschakeld hebben, hadden wij de adviseur van Isoprofs benaderd met onze constatering. Echter deze meneer wilde niets van deze afwijking horen, en hield vast aan de door hem gemeten oppervlakte.
Zoals u wellicht begrijpt zullen wij zeker niet door Isoprofs de isolatie laten verzorgen. Het is gewoonweg onacceptabel dat een zo’n grote afwijking in het aantal m2 gewoonweg genegeerd wordt.
Ook tijdens het adviseringsgesprek konden we merken dat we meer met een verkoper dan met een vakman te maken hadden. Met enkele door ons aangebrachte aandachtspunten werd niets mee gedaan. Terwijl bij het gesprek met die andere firma we zelf niets hoefde aan te dragen maar dat die adviseur zelf al begon over die punten die specifiek bij onze woning hoorden. Ook het uiteindelijke kostenplaatje ligt veel lager dan bij Isoprofs. Terwijl als je kijkt naar de kosten per m2 deze nagenoeg gelijk liggen.

Reactie Isoprofs Isolatie:

Geachte,
Heel vervelend om dit te lezen. Zou u mij een e mail willen sturen zodat wij kunnen kijken wat er gebeurd is ?
Mijn e mail adres Petra.verberne@isoprofs.nl
Wij hopen spoedig van u te horen waarvoor dank.
Mvgr Gr Petra Verberne
Isoprofs BV