Slechte zaak, je moet voor producten betalen die niet eens bestelbaar en leverbaar zijn waar nergens een melding van wordt gemaakt en vervolgens moet je zelf achter je geld aan en doen ze nog moeilijk en lelijk tegen je als je om je geld vraagt!

Zeer slechte zaak waar dingen niet duidelijk worden aangegeven!

Kan meer klantvriendelijker reageren en behulpzaam zijn en verwachten dat een klant jullie fouten moeten accepteren en verbeteren!

Reactie Islamitischekleding.nl:

Helaas was de bestelde product niet voorradig en hebben dit vanwege de drukte rondom Suikerfeest niet telefonisch gemeld wat wij overigens standaard doen als onderdeel van onze klantenservice. Tijdens het suikerfeest was ons prioriteit alle bestelling te verzenden. Onze excuses hiervoor.
Verder heeft u netjes van ons uw geld terug ontvangen van het ontbrekend product, zonder enige moeite.
Wij doen dagelijks ons best om al onze klanten tevreden te stellen. Dit kan afgeleid worden uit de vele mooie reviews van onze klanten. Wij begrijpen dat u een slechte ervaring heeft gehad, dit kan gebeuren en bieden hier onze excuses voor. Wij hopen u alsnog in de toekomst goed van dienst te kunnen zijn.

Score voor Islamitischekleding.nl: 0.5/5
Zou u Islamitischekleding.nl aanbevelen? Nee