ISBW

Na een lange tijd uit de schoolbanken te zijn, was het even zoeken naar de juiste weg in het systeem. nu 4 modules verder kan ik zeggen dat ik mijn weg gevonden heb inmiddels weet wat er van mij verwacht wordt.
Ik ben begonnen met e-learning maar kwam er al vlug achter dat dit voor mij niet de beste manier was. Ik miste de interactie met een docent en medestudenten. Daarna ben ik de klassikale variant van de opleiding gaan doen. Dit had ik veel eerder moeten doen. De docenten zijn bevlogen en inspirerend. de locatie goed verzorgd!
De moduleopdrachten vind ik pittig en wat mij betreft mag er minder nadruk gelegd worden op de "bijzaken" zoals de literatuurlijst.
Daarnaast vind ik dat er minimaal één herkansing "binnen" de opleiding inbegrepen zou moeten zijn, kosteloos. Dit zou de druk voor studenten wat kunnen verlagen en het studeerplezier aanzienlijk kunnen vergroten.

Reactie ISBW:

Wat fijn om te lezen dat je tevreden bent over de opleiding. Verder zullen we je punten van feedback intern met ons meenemen. We wensen je veel succes met het toepassen van de opgedane kennis.
ISBW

Score voor ISBW: 3.5/5