ISBW

Wisselend tevreden/ontevreden over de opleiding leidinggeven en beïnvloeden. De module inspirerend leidinggeven vond ik waardevol, goede docent, fijne inhoud, heel fijn boek ontvangen. Het schrijven van de moduleopdracht heeft me inhoudelijk kennis gegeven, echter is er teveel werk gaan zitten in alles 'eromheen' (juiste beknopte schrijfstijl, literatuurverwijzingen, voorwoord, inleiding, samenvatting ed.) Je wordt hier door allerlei waarschuwingen (spy software ed, een bijlage van flink wat pagina's over de literatuurverwijzingen, veel andere regels waar je op moet letten pff) ook heel vaak op gewezen door isbw. Schiet z'n doel een beetje voorbij wat mij betreft. Als het goed is hebben we die allemaal al afgevinkt in onze vooropleidingen. Sonde van de tijd. Had ik liever nog wat meer inhoudelijke verdieping gedaan.
De module professioneel communiceren en beïnvloeden heeft mij inhoudelijk niet gegeven wat ik hoopte, helaas. Docent goed, maar alleen maar basisstof. Feedback geven, luisteren, samenvatten, doorvragen, roos van Leary ed, wie heeft dat niet al heel vaak in zijn studie en werk gehad (ik werk in de zorg/ggz). Erg jammer! Hoewel ik snap dat de basis nodig is, zijn die lesdagen voor mij verspilde tijd geweest. Ik had meer verwacht van het stuk strategisch beïnvloeden. Het boek gaat daar goed op in, en de moduleopdracht gaat hier ook over, maar dit kwam wat mij betreft me te weinig diepgang terug in de les, ligt wat mij betreft niet in lijn met elkaar en ook niet met het 'post hbo' niveau.

Reactie ISBW:

We kunnen ons goed voorstellen dat je dit graag anders had gezien. We gaan je feedback intern doorzetten! Bedankt voor je review.
ISBW

Score voor ISBW: 3/5