ISBW

Toon

Over de cursus zelf ben ik niet zo tevreden door de onevenredige aandacht die er uitgaat naar de eindopdracht. Aan het einde van de module (3 dagen) moest iedereen een eindopdracht inleveren om een certificaat te halen. Het voelde allemaal een beetje schools aan met nadruk op bijvoorbeeld hoe je literatuurverwijzingen maakt en hoe je een hoofdstukindeling doet. Ik heb het gevoel dat ik meer heb geleerd over het schrijven van een werkstuk dan over projectmanagement. Ik heb 2 modules gevolgd: Effectief Leidingeven en deze. Bij beide had ik hetzelfde gevoel over de eindopdracht en de cursus. Het was allemaal van een vrij laag niveau. Ter referentie: heb universiteit gedaan en al eerder een klein project gedraaid. Ik wilde me hierin verbeteren maar ik heb minder geleerd dan gehoopt. Alleen als je nog nooit een project hebt gedaan dan is deze cursus handig, anders voegt het niet veel toe helaas.
(Voor de duidelijkheid: dit lag aan de cursus-opzet en niet aan de docent zelf)

Reactie ISBW:

Het spijt ons te horen dat je niet algeheel tevreden bent over de opleiding en dit niet is wat je van ons had verwacht. Indien je een klacht zou willen indienen betreffende dit onderwerp dan willen we je adviseren om het contactformulier op onze e-connect pagina in te vullen. Onze studiebegeleiders kunnen je dan verder helpen. Ook kun je via één van onze social media kanalen contact met ons opnemen indien wij je verder mogen assisteren.
ISBW

Score voor ISBW: 2/5