ISBW

Helma

De training wordt aangeboden met kenmerk 'HBO' maar ik vind dat deze gehele training echt niet op HBO-niveau is. Ik heb uiteindelijk niet veel van de training opgestoken terwijl hij me wel €3.600 heeft gekostn.

De eerste twee dagen 'Agile werken' waren een aanfluiting; zie ook mijn evaluatie. Ik heb aan de docente aangegeven veel te willen leren over Agile werken. Als dan wordt gevraagd door haar "wat willen jullie nog meer weten?" dan gaat er iets niet goed. Op de 2e dag was ze ziek dus na de lunch is ze naar huis gegaan (wat ook logisch was), maar uiteindelijk heb ik van de twee dagen die ik heb betaald 25% geen les gehad. En de overige 75% waren niet echt leerzaam en inspirerend. Ik heb dit ook in mijn evaluatie gezet maar niemand van ISBW heeft hier op gereageerd. Dat vind ik erg slecht!!!

De drie lessen projectmanagement waren op zich goed om kennis weer op te halen maar zeker niet op HBO-niveau. Het boek kan met gemak op een MBO worden doorgenomen. Docent was bekwaam maar viel veel in herhaling dus soms was het uitzitten.

Als ik dit vooraf had geweten had ik voor een andere opleiding gekozen. Ik ben veel geld kwijt maar heb weinig geleerd!

Reactie ISBW:

Beste Helma, Wat jammer om te lezen dat de training niet helemaal aan de verwachtingen heeft voldaan en kunnen ons goed voorstellen dat je bepaalde dingen graag anders had gezien. Goed dat je jouw feedback hierover met ons deelt! Mocht je een klacht willen indienen betreffende dit onderwerp dan willen we je adviseren om het contactformulier op onze e-connect pagina in te vullen en te versturen, dit gaat helaas niet via de evaluatie die je hebt ingevuld. Een van onze studiebegeleiders kunnen je dan verder assisteren. Het is ook mogelijk via één van onze social media kanalen contact met ons op te nemen, indien wij je verder mogen assisteren.
ISBW

Score voor ISBW: 2/5